Polski Instytut Remote Viewing

Zagadka Wielkiej Piramidy wyjaśniona dzięki Remote Viewing

Poniżej przedstawiam materiał z badania metodą Remote Viewing, jakie przeprowadziliśmy na temat sposobu powstania oraz celu budowy Wielkiej Piramidy w Gizie – największej i najstarszej spośród egipskich piramid.

Przypominam, że metoda Remote Viewing wykorzystuje percepcję nadzmysłową w tak zwanym badaniu w ciemno. Oznacza to, że Postrzegający – dalej zwany RV (Remote Viewer od nazwy metody) – otrzymuje jedynie ciąg cyfr będących oznaczeniem celu. RV nie wie z góry co jest przedmiotem badania. Na bazie wyczucia celu percepcją nadzmysłową RV zaczyna relacjonować swoje odczucia i od czasu do czasu otrzymuje od osoby prowadzącej neutralne pytania, w celu doprecyzowania informacji i skupienia uwagi na określonym wcześniej zrelacjonowanym przez RV elemencie.

Warto zaznaczyć, że podczas nauki na zajęciach Remote Viewing jakie prowadzę, nie badamy w okresie nauki tak oczywistych i znanych celów, aby uczestnicy nie mieli możliwości przypadkowego zgadnięcia znanego obiektu. Jest wręcz żartobliwą anegdotą powiedzenie u nas, że jeśli widzisz egipskie piramidy to to nie są na pewno egipskie piramidy. Jest to cel zbyt oczywisty i często bywa, że widok czegoś co przypomina piramidę od razu kojarzy się uczestnikom z tymi egipskimi piramidami, jako najbardziej znanymi. W związku z tym zawsze zaznaczam na początku szkolenia, że nie badamy egipskich piramid.

Ta sesja odbyła się jednak w grupie bardziej zaawansowanych już uczestników, z którymi pracuję od pól roku. Dzięki ich większemu doświadczeniu i opanowaniu pewnych umiejętności możliwe było użyć takiego celu, właśnie dlatego, że się go nie mogli spodziewać a widząc nawet znajome elementy podczas sesji nie mogli zakładać, że chodzi o egipską piramidę.

Publikacja tego materiału jest też wyjątkowa, ponieważ pomimo ogromu świetnych materiałów z sesji, do jakich mają dostęp uczestnicy – nie udostępniamy ich na zewnątrz publicznie, aby kolejne grupy szkoleniowe mogły nie znając celów jakie badamy, badać ponownie niezależnie te same cele. Daje to nam ogromne pokłady materiałów badawczych z wielu niezależnych sesji na ten sam temat i możliwość porównywania wyników.

W przypadku tego badania jednak udostępniam ten materiał w drodze wyjątku jako dobrze pokazujący potencjał naszych sesji Remote Viewing do badania także przeszłości, której znajomość jak wiemy jest kluczowa dla zrozumienia teraźniejszości i możliwych przyszłości.

1. Sesja zawiera zapis badania dwóch RV oraz pytania osoby Monitorującej, czyli moje.

2. RV podczas badania nie mieli ze sobą kontaktu i wykonywali badanie niezależnie.

3. Sesja odbywała się w ciemno, czyli każdy RV otrzymał jedynie ciąg cyfr będących identyfikatorem celu jakiego treści nie znał.

4. W tekście RV1 i RV2 to osoby Postrzegające, oznaczenie Monitor oznacza osobę prowadzącą czyli mnie.

5. Zagadnienie będące obiektem badania brzmiało: „Powstanie Wielkiej Piramidy w Gizie zwanej też Piramidą Cheopsa.”
Intencją było ustalenie, jak powstała Wielka Piramida (jaką metodą budowy) oraz w jakim celu ją zbudowano.

Rozpoczęcie sesji, RV1 otrzymuje identyfikator celu:

RV1: Pierwsze skojarzenie to schody, albo coś co idzie do góry
Kojarzy mi się też zieleń ale otoczona przez piasek/pustynię

Monitor: dobrze, opisuj dalej

RV1: Przebiegły szybko skojarzenia z piramidami w dżungli ale myślę że sobie narzucam

„schody” wydają się nienaturalnie duże jakby nie były dla ludzi
Na samej górze jest bardziej płaski teren
Kojarzy mi się zapach krwi
Taki specyficzny strasznie
To takie poczucie żelaza w powietrzu

Ważne jest ustawienie obiektu
Znaczy kojarzy mi się z gwiazdami
I jest chyba starszy niż kiedy na niego patrzę
Albo jego koncepcja jest starsza
I w nie całkowicie udany sposób skopiowana
Próba odtworzenia urządzenia które działało
Ale coś się stało
I nie działa
Obrosło to legendą
Obudowane zostało religijnością
I prawdziwe znaczenie wyblakłe z czasem na rzecz nowych rytuałów
Które również przeminą lub przemijają
Ale samo narzędzie nawet bez obsługi działa
Tylko potrzebuje odpowiednich warunków
Coś jakby bateria się gdzieś lądowała
Albo
Energia na której oryginalnie działała zaczynała znowu krążyć

Monitor: Jakie przeznaczenie tego obiektu było przy jego wznoszeniu? Skup się na tym momencie kiedy go budowano, jaka była intencja?
Opisz też sposób budowy.

RV1: Jak zacząłem rysować to jakoś mi się jeszcze stopnie znowu kojarzyły ale nadal zbyt duże i pod wodą.

Mam wrażenie, że Obiekt był albo kopią albo pozostałością po kimś i został odkryty

Irytujące bo w swojej naturze wydaje się obcy
Ale koszmarnie znajomy

Przy budowie kojarzy mi się wysoka temperatura
I być może za daleko lecę ale i skomplikowane maszyny

Monitor: Opisz te maszyny, co się nimi robi i jak wyglądają?

RV1: Coś jak spawarka mi się kojarzy. Urządzenie wydzielające duża ilość ciepła. Zarówno do cięcia jak i łączenia
Ale mi się z epoka to nie zgadza xd

Monitor: Nie oceniaj, skup się na tym jakie cele przyświecają tej budowie, mówiłeś, że to kopiowanie czegoś – skąd mają źródło informacji i co próbują zbudować?

RV1: Ktoś pamięta
Widział
Nostalgiczna i praktyczna próba odzyskania dawnych możliwością
Ale chyba świat się zbyt zmienił, albo sami nie znają odpowiednich szczegółów i nie pyka jak powinno

Odpowiednik osoby, która wie jak powinno być – wchodzi w rolę lidera
Musi czymś zająć innych
Ale jest i mentorem
Z założeniem, że dla niego to nowy początek
Przymuszony ale zawsze

Monitor: Opisz tę osobę, kim jest? Skąd się wzięła w tej sytuacji? Jaki ma cel?

RV1: Bardzo intensywnie: przetrwać

Była jakaś katastrofa chyba
Albo wypadek
„Dom” jest nieosiągalny lub zniszczony
I mimo zmęczenia (wspomniany podmiot) jest pełny nadziei na „dobre” życie

Monitor: Co to za technologia, tzn budowany obiekt, mówiłeś, że kopia czegoś wcześniejszego – czego?

RV1: Nie jestem pewien. Kojarzy mi się coś co wzmacnia energię i ją może odpowiednio ukierunkowywać

Monitor: Na co? tzn do czego ma służyć ta ukierunkowana energia?

RV1: Albo komunikacji, albo podróży albo obserwacji

Monitor: Mówiłeś o warunkach, które sprawiły, że nie zadziałało. Jakie to są warunki?

RV1: Wydaje się, że nie jest dokładnie tak zbudowane jak powinno ale też energia jest inna.

Monitor: Jakie okoliczności na to wpływają?

RV1: Zarówno czasowe (nie wiem o co chodzi) jak i ilość związanych i zaangażowanych użytkowników.

Monitor: Ciekawe

Na tym sesja RV1 została zakończona.

Rozpoczęcie sesji RV2, RV otrzymał identyfikator celu i zaczyna opisywać odbierane wrażenia:

RV2: Seria kwadratów ułożonych perspektywicznie jeden za drugim
cel jest silnie związany z Ziemią = naszą planetą

Monitor: dobrze, opisuj dalej

RV2: Kwadraty, płyty kamienne
stałe, twarde, sztywne
nie można przełamać

Monitor: Dobrze, co się z nimi dzieje? jaki jest ich cel?

RV2: Widzę kwadraty stojące jak kostki domina jeden za drugim

Monitor: Rozejrzyj się tam, czy są tam jakieś podmioty? (Podmiotami nazywamy istoty żywe, natomiast przedmioty nieożywione nazywamy Obiektami – dopisek autor).

RV2: Tak, osobnik z dużą głową
ma czaszkę bardzo dużą w proporcjach
rozszerza się
jak Megamocny z kreskówki
przychodzą mi na myśl wydłużone czaszki z Andów, ale ja widzę okrągłą dużą głowę

Monitor: Ok co robi ta postać? czym się zajmuje?

RV2: Operator urządzeń, pilot, technik, naukowiec

porusza rękoma w przestrzeni
operuje nad tymi pionowymi płytami kwadratowymi
jest w stanie nimi poruszać bez dotykania
one unoszą się nad ziemią

Monitor: Skup się na wyczuciu jaki cel przyświeca jego pracy, co buduje?

RV2: Postać widzę w pozie egipskiej
tors od przodu, głowa z boku
nosi spódniczkę egipską
widzę postać jak z płaskorzeźby egipskiej
jest skierowana w prawo, odprawia rytuał
bóg egipski, na głowie okrąg: symbol słońca Ra otoczony rogami
przed dłonią symbol ankh

Monitor: Dobrze, skup się na tej budowie jak ona przebiega?

RV2: Rytuał przejścia
budowa: unoszą się kamienne płyty
wiszą pionowo
można je łatwo przemieszczać
w przestrzeni

oczywiście piramida się pojawia

(tu RV2 podejrzewa, że to tylko skojarzenie z piramidami egipskimi, jako czymś zbyt oczywistym czego jednak jak sam wie, nie badamy zazwyczaj na sesjach)

Monitor: Opisuj dalej. Opisz ten proces budowy, czy są tam jakieś widoczne narzędzia?

RV2: woda, strumień wodny, cięcie wodą
ciśnieniowe

nie wiem, jak się te płyty unoszą, ale można je wycinać za pomocą wody

Monitor: Ok skup się na przeznaczeniu budowli, w jakim celu powstaje?

RV2: Ciągnie mnie do Ameryki Południowej
a nawet Antarktydy
bez lodu
kontent

Monitor: Ciekawe, jakie są elementy wspólne? co łączy te miejsca?

RV2: kontynent
zamieszkany w przeszłości
budowle na Antarktydzie
piramida
to jest coś starszego niż ludzkość

Monitor: Starszego? rozwiń

RV2: miliony lat temu
tam istniała inna cywilizacja
budowała obiekty
teraz wszystko jest pod lodem i śniegiem
kontynuacją tego jest Egipt, ale tylko dalekim spadkobiercą

jakby mała cząstka przetrwała lub Egipcjanie naśladowali inną cywilizację

mogli obserwować wszystko mentalnie

Monitor: Co starali się naśladować? Skąd taka idea tam się pojawiła i jaki cel tego działania?

RV2: Poprzednia cywilizacja żyła na Antarktydzie, kiedy nie było tam lodu. W obecnych czasach nikogo już z nich tam nie ma.

Egipcjanie mieli dobry wgląd, takie lepsze RV
Kapłani potrafili zobaczyć dużo rzeczy z przeszłości, ich teraźniejszości i być może przyszłości.
Potrafili oglądać poprzednie cywilizacje

Ale piramidy egipskie budowali nie ludzie, tylko ktoś od nich mocniejszy, uważani za bogów
to oni poruszają płytami.

Monitor: Ok wróć do tej postaci z wydłużoną głową w egipskim stylu. Czym się rożni od współczesnego człowieka? Skąd te postacie się tam wzięły?

RV2: Przybysze ze statków latających, bogowie
ludzie im służą
są bardziej zaawansowani
technicznie i umysłowo (przybysze)

Monitor: Jaki jest ich cel? Kto ma więc ten wgląd w przeszłość, ludzie, czy ci przybysze?

RV2: Mają inne głowy od ludzkich

Ludzie mają wgląd, ale przybysze jeszcze większy, oni nas nauczyli tego „RV”

Potem, kiedy już ich nie było, kapłani odtwarzali te procesy.

Monitor: Dlaczego nauczyli ludzi tego „RV” i dlaczego ich potem już nie było?

RV2: Nauczyli albo ograniczyli coś, co już mieliśmy.

przybysze byli i odlecieli
coś się zmieniło
to nosi znamiona ucieczki
opuszczenia kolonii

Coś się zmieniło na niekorzyść (dla przybyszy – RV2 doprecyzował to po zakończeniu sesji)

Monitor: Spróbuj wyczuć przyczynę tej zmiany i w jakim aspekcie ona nastąpiła.

RV2: Tak jakby Galaktyka już nie zezwalała na wyzysk ludzi
Energetycznie zostali zablokowani, musieli opuścić Ziemię

Ludzie zostali pozostawieni sami sobie, mieli sami się rozwijać
lub zginąć
ludzie przeżyli, ale stali się prymitywniejsi, ubożsi

Tu nastąpiło podsumowanie i na tym zakończyliśmy na tym zakończyliśmy sesję z RV2.

Moje podsumowanie i wnioski:

1. Oboje RV trafnie ustalili, że chodzi o Egipską Wielką Piramidę.

2. W obu przypadkach zrelacjonowali nietypową postać, która posiadała jakąś wiedzę z poprzednich cywilizacji.

3. Postać wyróżniała się od innych zwykłych ludzi zarówno wiedzą jak i wyglądem. Miał prawdopodobnie podłużną czaszkę. Postać starała się coś odbudować co znała z przeszłości, ale technologia ta w postaci budowanej piramidy okazała się z jakiegoś powodu nie dziać zgadnie z oczekiwaniami.

4. Oboje RV opisali wykorzystanie nietypowych narzędzi używanych przy budowie. Zarówno proces, który wyglądał jak lewitacja (antygrawitacja) wielkich bloków budowlanych, jak również narzędzie, które wyglądało na zdolne ciąć za pomocą jakiegoś skoncentrowanego strumienia.

5. Oboje RV opisali, że budowla ta miała jakieś odniesienia do nieba i położenia gwiazd oraz była częścią jakiejś większej całości (sieci).

Konkluzja jest jednoznaczna i fascynująca!

Wielka Piramida w Gizie była próbą odtworzenia jakiejś dużo starszej technologii. Jednak była to próba nieudana!

Jakkolwiek możemy mówić o wyczuwaniu tam pewnej koncentracji energii – okazuje się, że nie tak to miało pierwotnie działać i projekt ten okazał się niewypałem z punktu widzenia jego autora, który tworzył go w akcie desperacji próbując odtworzyć coś z przeszłości.

Kontynuacja budowy kolejnych egipskich piramid miała prawdopodobnie jedynie formę naśladownictwa bez wiedzy na temat pierwotnego przeznaczenia tych budowli.

Ludzie często zachodzą w głowę po co te dziwne szyby i elementy piramidy skoro samo w sobie nic to nie daje obecnie. No właśnie, nie daje dlatego, że projekt z jakiegoś powodu się nie udał. Ma to prawdopodobnie związek z jakąś zmianą, która nastąpiła na Ziemi, co samo w sobie stanowi bardzo ciekawe i prawdopodobnie ważne zagadnienie.

Kolejne pokolenia ludzi zaadoptowały Wielką Piramidę w Gizie jako obiekt kultur religijnego nie znając jej pierwotnego przeznaczenia.

Jednoznacznie też wynika z sesji, że technologia użyta przy budowie Wielkiej Piramidy wyglądała na zaawansowaną i wykraczała poza powszechne przyjęte dziś teorie na temat używania prymitywnych narzędzi i wielkiej siły roboczej rąk ludzkich przy budowie tej piramidy.

Być może kolejne, które były tylko coraz mniejszymi kopiami, zapewne wynikającymi z naśladownictwa i typowo ludzkiego już kultu religijnego powstawały siłą rąk ludzkich i prymitywniejszych narzędzi ale to domysł, gdyż owe pozostałe piramidy egipskie nie stanowiły obiektu tego badania.

Wynika z tego, że kataklizm czy katastrofa jaka nastąpiła z jakiegoś powodu, skłonił jakiegoś przedstawiciela lub być może wąską grupę przedstawicieli poprzedniej cywilizacji, którzy przetrwali, do próby odbudowy dnawej technologii w postaci Piramidy. Jednak z jakiegoś powodu nie dysponowali oni już na tym etapie pełną wiedzą na temat działania tej technologi, w związku z czym budowla okazała się nie spełniać pokładanych w niej nadziei, a technologia nie zadziała jak oczekiwano.

Wygląda na to, że ludzie pozostawieni zostali późnej z tą nie działającą technologią i nie rozumiejąc jej przeznaczenia z czasem zaadoptowali Piramidę jako element kultu religijnego, a następnie naśladowali kształt piramidy bezmyślnie wznosząc kolejne, mniejsze jednak już budowle, w nadziei odtworzenia czegoś co kojarzyli jako „boskie”.

Dziś jako ludzkość mamy wielką szansę na powrót odzyskać dostęp do wielu z tych technologi dzięki zdolności przemierzania czasu i przestrzeni metodą Remote Viewing i odnajdywania zaginionych elementów układanki. Być może dzięki nim uda nam się odbudować świetność ludzkości.

Jeśli zaciekawił Cię materiał z naszej sesji Remote Viewing i chcesz rozwinąć swoje umiejętności wglądu percepcją nadzmysłową – serdecznie zapraszam na zajęcia z Remote Viewing.
Jeśli zaś chcesz skorzystać z usług uzyskania informacji metodą Remote Viewing skontaktuj się ze mną celem ustalenia szczegółów.

Jakub Qba Niegowski

ARTYKUŁY | BADANIA | EBOOK DO POBRANIA | SZKOLENIA REMOTE VIEWING | USŁUGA BADANIA REMOTE VIEWING | VIDEO

© Copyright Polski Instytut Remote Viewing 2020-2024

You cannot copy content of this page